Suunnittele Kouvolan seurakunnalle juhlavuoden kakku

Onko leipominen sinun juttusi? Suunnittele juhlavuoden kakku, jota tarjotaan Kouvolan seurakunnan 100-vuotisjuhlissa ensi vuonna.

Nainen leipoo täytekakkua.

Osallistu kakkukilpailuun 28.2. mennessä. Ota kuva kakusta ja lähetä se ohjeen kera seurakuntaemännälle. Kuva: Adobe Stock.

Kouvolan seurakunta täyttää ensi vuonna 100 vuotta. Sen kunniaksi on julistettu kakkukilpailu.

Ota kuva kakustasi ja lähetä se ohjeen kera 28. helmikuuta mennessä seurakuntaemäntä Sanna Ahtiaiselle (sanna.eveliina.ahtiainen@evl.fi). Kouvolan seurakunnan emännät valitsevat resepteistä kolme parasta ja koeleipovat kakut niiden mukaan. Voittajien nimet julkistetaan Kouvolan seurakunnan puistojuhlassa 26. toukokuuta Keskuskirkon jumalanpalveluksen jälkeen.

Toiveena on, että inspiraation reseptille ja kakun koristelulle on antanut Kouvolan seurakunta, esimerkiksi kirkkorakennus. Reseptissä arvostetaan kestävän kehityksen periaatetta ja kotimaisia raaka-aineita.

Osallistumalla kilpailuun annat Kouvolan seurakunnalle luvan käyttää reseptiä jatkossa ja julkaista parhaat ideat sekä voittajien nimet seurakuntayhtymän viestintäkanavissa. Kouvolassa asuvien osallistujien kesken arvotaan kolme Reilun kaupan tuotteita sisältävää kassia.

Kouvolan seurakunta 100 vuotta

2021-11-29 14:34:00.0