Lähetystyö Anjalankosken seurakunnassa

Lähetystyö on seurakunnan olemus.

Jeesus sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Matteuksen evankeliumi 28:18-20

Uutinen Vapahtajasta, Jeesuksesta Kristuksesta, kerrottiin ensi kerran Betlehemin kedolla paimenille. Siitä ilouutinen alkoi levitä yhä kauemmas. Meidän vuoromme on viedä viestiä uusille ihmisille syntien anteeksiannosta ja iankaikkisesta elämästä Jeesuksen yhteydessä. Miljoonat elävät ilman joulun sanomaa Vapahtajasta.

Seurakunnassamme toteutamme lähetystehtävää tukemalla yhteensä seitsemän nimikkolähettiä ja -kohdetta. Jos et itse ole lähtijä, olet kutsuttu olemaan lähettäjä. Miten voisit osallistua seurakunnan yhteiseen tehtävään?

YouTube-video

Lähetyssihteeri