Keittiöpalvelut

Keittiöpalvelut palvelee ensisijaisesti Kouvolan seurakuntayhtymän seurakuntien järjestämissä tilaisuuksissa, jotka vietetään seurakuntien tiloissa. Seurakuntaemänniltä voi tiedustella myös yksityistilaisuuksien järjestämistä. Palveluihin sisältyy ruoka- tai kahvitarjoilujen järjestäminen ja tarjoilu. Seurakuntaemäntien yhteystiedot löytyvät tämän sivun alalaidasta.

Keväinen kahvikattaus.

Tarjoilupaketti kokoukseen, koulutukseen tai juhlaan

Keittiöpalvelut toteuttavat myös kokous-, koulutus- ja juhlatarjoiluja. Juhlatarjoilut hinnoitellaan tilauskohtaisesti. Tarjoilun järjestämistä voi tiedustella suoraan emännältä siitä seurakunnasta, jonka alueella juhlatila sijaitsee.

Tilojen varaaminen yksityiskäyttöön

Kouvolan seurakuntayhtymän tiloja voi vuokrata myös yksityiskäyttöön. Huomioiden sen, ettei keittiöissämme saa valmistaa ruokaa, vain lämmittäminen on mahdollista.

Yksityiskäyttöön varatun tilan tarjoilua voi tiedustella Kouvolan seurakuntayhtymän keittiöpalveluista, käyttää pitopalveluyritystä tai hoitaa tarjoilut itse. Pitopalveluyritystä käytettäessä tarjoilujen järjestäminen on kaikilta osin tilaisuuden järjestäjän ja pitopalveluyrittäjän välinen sopimus.

Lue keittiöpalveluiden ohjeet tilojen vuokraamisesta ja käytöstäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Katja Aho

Puhjonrannan emäntä