Musiikkia jumalanpalveluksissa

Tule mukaan toteuttamaan jumalanpalveluksen musiikkia!

Musiikilla on tärkeä tehtävä jumalanpalveluksessa. Musiikki yhdistää ihmiset, luo tunnelmaa ja on osa rukousta ja ylistystä.  Jumalanpalveluksen musiikki koostuu mm. yhdessä lauletuista virsistä ja lauluista, instrumentaali- ja kuoroesityksistä sekä yhdessä lauletuista liturgisista osuuksista. Jumalanpalveluksen kestosta noin puolet on musiikkia.

Haluaisitko sinä tai ryhmäsi tuoda lahjat ja taidot käyttöön jumalanpalveluksessa? Ota rohkeasti yhteyttä seurakuntasi kanttoriin ja kerro halustasi olla toteuttamassa jumalanpalveluksen musiikkia.

Anjalankosken seurakunta

Virkavapaalla 31.5.2024 asti.

Kouvolan seurakunta

Työalasta vastaava kanttori. Sonus-kuoro ja Chimeskelloyhtye Klangi. facebook.com/Musiikkia Kouvolan seurakunnissa