Valkealan seurakunnan nuorten toiminnan kevään 2024 mainos, jossa on kerrottu tilaisuuksista ja tapahtumista.

Valkealan seurakunnan nuoret

Seurakunnan nuorisotyö on tarkoitettu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Nuorten toimintaa on monipuolisesti nuorteniltojen, leirien ja retkien muodossa.

Seuraa Valkealan seurakunnan nuoria instagramissa @vlasrk

Yö Valkealan kirkossa 6.-7.4.2024.
Yöpyminen tapahtuu 6.-7.4.2024. Valkealan kirkossa oleminen, yöpyminen, ei maksa mitään osallistujille.
Yöretki alkaa lauantaina 6.4. klo 18 sekä päättyy sunnuntaina 7.4. klo 11.30 aikoihin.

Ilmoittaudu 24.3. mennessä. Ilmoittautumislinkki https://www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/1hJL2a5LX9Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuortenilta

Nuorteniltoja vietetään perjantaisin klo 18-22 Niinirannassa tai kuukauden viimeinen perjantai Valkealan kirkossa. Katso tarkempi ohjelma tapahtumakalenterista.

Niinirannan nuortenillassa on yhteinen ohjelma klo 19 - 20.30. Yhteinen ohjelma voi olla Raamattuun liittyvää opetusta, askartelua, musisointia, yhdessä pelaamista... Kaikki, jotka ovat talossa, osallistuvat tietysti yhteiseen ohjelmaan!

Yhteisen ohjelman jälkeen Niinirantaan voi jäädä vielä oleilemaan klo 22 saakka. Useimpina iltoina tarjolla on myös iltapalaa.

Valkealan kirkossa nuortenillan ohjelma on yhdessäoloa sekä iltamessun valmistelua. Iltamessu on klo 19-20 ja sen on kaikille avoin tilaisuus. Illan lopussa yhteinen iltapala.

mainos yö kirkossa 6.-7.4. ilmoittautuminen 24.3. mennessä

Mitä tehtäisiin? Mitä sinä osaisit tehdä?

Tule tekemään erilaisia juttuja seurakunnassa. Monenlaisia tehtäviä on tarjolla alkaen kahvin keittämisestä ja tilojen järjestämisestä puheen pitämiseen sekä musiikin toteuttamiseen. Voit tulla toteuttamaan nuorten iltaa sekä suunnittelemaan leirejä.

Sunnuntaisin on klo 10 Valkealan kirkossa jumalanpalvelus ihan kaiken ikäisille. Jos mielesi tekee ottaa vastuulle palvelutehtävä (ovella toivottaa tervetulleeksi ihmisiä, kantaa kolehtia, lukea Raamattua, rukoilla...) ilmoittele siitä Lotalle.

Tuo osaamisesi seurakunnan käyttöön - vain mielikuvitus on rajana!

Nuorisotyönohjaaja
Valkealan seurakunta

Nuorisotyö, Kirkon henkinen huolto (HeHu)

Seurakuntapastori