Kuusankosken seurakunta

Tervetuloa elämään arkea ja juhlaa kotiseurakunnassa.

Tervetuloa mukaan toimintaamme! Jumalanpalvelukset, hartaushetket, monet toimintaryhmät, leirit ja retket tarjoavat yhdessäoloa, hiljentymistä ja virkistystä elämään. Seurakunnan tilaisuudet ovat kaikille avointa toimintaa. Seurakunnan työntekijät ovat seurakuntalaisia varten niin arjen iloissa kuin surussa. Jos kaipaat tukea elämäntilanteeseesi, ota rohkeasti yhteyttä seurakunnan työntekijöihin - Apua ja tukea -sivuiltammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä löydät yhteystietoja. Seurakuntien toiminnasta löydät lisätietoa tapahtumakalenteristamme Linkki avautuu uudessa välilehdessäja viikkotoiminnan sivultammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Katso tiedot jumalanpalveluksista.

Tule meille - Jeesus on jo täällä.

Kuusankosken seurakunta elää tässä ajassa, mukana kuusankoskelaisten arjessa, ilossa ja murheessa. Samalla seurakunta on taivaan todellisuuden edustaja maailman keskellä. Seurakunnan tehtävänä on tuoda kuusankoskelaisten keskuuteen Jumalan rakkaus ja armo. Kuusankosken seurakunnassa on monipuolista toimintaa eri-ikäisille. Toiminnan tavoitteena on pitää esillä Raamatun sanomaa siitä, että on olemassa hyvä Jumala, joka rakastaa meitä ja pitää meistä hyvää huolta.

Seurakunnan jäseninä me saamme kulkea rohkeasti yhdessä kohti tulevaisuutta. Meidän tulevaisuutemme on hyvissä käsissä – onhan se Jumalan käsissä.

Kimmo Ylikangas
Kirkkoherra

Olemme sinua varten

Seurakunnan työntekijät haluavat tukea kaikenlaisissa elämäntilanteissa keskustellen ja rukoillen kanssasi. Jos haluat varata seurakunnan tiloja tai sinulla on ideoita tai kysymyksiä toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä seurakuntatoimistoon. Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä. Seurakuntaan liittymisen voi hoitaa sähköisellä lomakkeella tai Kouvolan aluekeskusrekisterissä.

Seurakuntatoimisto on tällä hetkellä suljettu. Voit ottaa yhteyttä kirkkoherra Kimmo Ylikankaaseen (yhteystiedot alla). Seurakunnan sähköposti: kuusankosken.seurakunta@evl.fi

Suljettu toistaiseksi
Maunukselantie 3