Elimäen hautausmaa

Elimäen hautausmaan kappeli.

Kiviaidantie 3, 47200 Elimäki

040 565 0895 Seurakuntapuutarhuri

Hautausmaalta löytyy kasteluvesipisteitä ja kannuja useasta kohdasta. Haravia, lapiota ja kottikärrejä on myös käytettävissä. Varaston luona oleva hiekkakasa on hautoja hoitavien omaistenkin käytettävissä.

Jäteastiat sijaitsevat pääportilla, sivuporteilla sekä kappelin ja varaston luona. Lajittelu: Loppujäte ja metallijäte, kesällä myös kompostijäte.

Bussipysäkki sijaitsee Kiviaidantien varrella hautausmaan portilta  n. 100 m Vanhamaantielle päin.

Parkkipaikka sijaitsee hautausmaan pääportin edessä. Liikuntarajoitteiset henkilöt voivat halutessaan kulkea/kuljettaa autolla kappelille asti hautausmaa-aidan ulkopuolelta menevän Kiviaidankujan kautta.

Hautausmaalla ei ole yleisiä wc-tiloja.

Elimäen hautausmaa on otettu käyttöön vuonna 1888. Hautausmaalla on sekä reunakivellisiä vanhoja sukuhautoja että uudempia nurmipintaisia hautoja omilla aluskivillään ja palkkialueilla.

Vuoden 2016 lopussa valmistui kappelin edustalle uurnasukuhautaosasto.

Muualle siunattujen muistelupaikka sijaitsee kappelin takana pääovelta katsottuna vasemmalla puolella.

Muistolehto ja sankarihauta-alue sijaitsevat Elimäen kirkon pihalla.

Esteetön kulku Esteetön kulku