Sindi on Anjalankosken seurakunnan ystävyysseurakunta Virossa.

Matkan hinta määräytyy osallistuja määrän mukaan:
lähtijöitä 20: yhden hengen huone 325e ja jaettu kahden hengen huone 270e. Jos lähtijöitä 15: yhden hengen huone 360e ja kahden hengen jaettu huone 305. Nuorten hinta 70-100e. Sisältää aamupalat. Muut ruokailut ovat omakustanteisia. Majoitus on Villa Wessetissä (www.wesset.ee/fi/)

Ruokailut laivalla etukäteen varattuna menomatka brunssi aikuiset 23e ja alaikäiset 12e, tulomatka buffet aikuiset 29e ja alaikäiset 16e.

Matkan toteutumisen minimi 15 henkeä.

Matkalla tarvitaan voimassaoleva kuvallinen henkilökortti tai passi. Suosittelemme matkatavara- ja matkavakuutusta.

ILMOITTAUDU  TÄSTÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä! Viimeinen ilmoittautumispäivä on 3.5..

Matkanjohtajina Tommi Nikki ja Johanna Pesonen

Karkea kuvaus ohjelmasta:

• Ti 11. matkapäivä, majoittuminen ja iltahartaus Pärnun kirkossa.
  • Ke 12. Talkoot nuorilla ja meidän järjestämä iltatilaisuus Sindin kirkossa
  • To 13. Ostosaikaa Tallinnassa, tutustuminen Tallinnan Tuomiokirkkoon ja kotimatka
Taustalla Sindin kirkko, jonka edessä seurakuntanuoria talkoilemassa