Diakoniatyöntekijä tavattavissa

Elämässä voi joutua kohtaamaan vastoinkäymisiä, kuten ihmissuhdevaikeuksia, surua, sairautta, rahahuolia, työttömyyttä, mielenterveys- tai päihdeongelmia. Sinun ei tarvitse jäädä yksin. Diakonian keskusteluapu välittää armoa ja toivoa.

Kotiseurakuntasi diakoniatyöntekijät ovat käytettävissäsi myös, jos haluat keskustella hengellisen elämän kysymyksistä tai rukoilla yhdessä. Tarvittaessa voit sopia kotikäynnistä. Seurakunnan työntekijät ja vapaaehtoiset tarjoavat apua ja tukea eri elämäntilanteisiin. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia.

Käänny rohkeasti oman seurakuntasi diakoniatyöntekijän puoleen, kun kaipaat apua ja tukea elämääsi.

Sosiaali- ja kriisipäivystys tarjoaa henkistä ensiapua kriisin tai onnettomuuden kohdatessa sekä apua kiireellisissä sosiaalipalvelutehtävissä.

Lähetä yhteydenottopyyntö diakoniatyöntekijälle

Jättämällä yhteystietosi lomakkeen kautta oman seurakuntasi diakoniatyöntekijä on sinuun yhteydessä.

Täytä lomake tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ota yhteyttä oman alueesi diakoniatyöntekijään

► Anjalankosken seurakunta

► Elimäen seurakunta