Pytynlahden kesäkoti

Majoittuminen

• Majoituspaikkoja 55 kpl kahdessa rakennuksessa

Tilojen varustelu

Päärakennuksessa on piano ja äänentoisto. Majoitustiloissa ei ole mahdollisuutta ruuanvalmistukseen, mutta tiloissa on jääkaappi, kahvinkeitin ja vedenkeitin. Pytynlahdessa on lisäksi nuotiopaikka, leikkipaikka ja kirkkovene käytettävissä.

Pytynlahti sijaitsee Iitissä, kauniilla paikalla Pyhäjärven rannassa. Kuusankosken seurakunta järjestää leirejä ja rippikouluja Pytynlahdessa. Pytynlahtea voi myös vuokrata erilaisten tilaisuuksien järjestämiseen. Kesäkoti on käytössä huhtikuusta lokakuuhun.

Toiminta Pytynlahdessa on alkanut jo vuonna 1956. Nykyiset rakennukset on rakennettu vuonna 1971 ja peruskorjattu 1996.

Varaa tila käyttöön

Pytynlahden kesäkoti on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata numerosta 0400 651 657 tai sähköpostitse puhjonranta@evl.fi.

Lisää kuvia Pytynlahdesta

Leirikeskusten hinnasto

Pysäköinti

Parkkialue on hiekkakenttää, muutoin piha on asfaltoitu

Ajo-ohje

Kuusankoskelta Pilkanmaan kautta Iittiin päin n. 13 km, minkä jälkeen käännytään oikealle. K (opastus) n. 1,5 km. Käännös vasen (opastus).

Esteettömyys

Kaikki rakennukset ovat maan tasossa. Piha on asfaltoitu, mutta maasto on mäkistä.

Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc