Koululaiset Anjalankosken seurakunnassa

Harrastuksia, yhdessä oloa ja hiljentymistä

1.-6.-luokkalaisille suunnattua toimintaa löytyy eri taajamista.
Kerhoissa opitaan asioita yhdessä tehden. Voit valita sinua kiinnostavan kerhon ja sinulle sopivan paikan.
Tapahtumia löyttyy vuoden varrelta monia. Esimerkiksi ulkoilutapahtuma, retki tai perhemessu sisältää mukavaa toimintaa turvallisessa seurassa.
Olette tervetulleita mukaan! :)

Toimintakerhot 1.-6.-luokkalaisille

Kerhonohjaajat valmistelevat koululaisille toiminnallisia kerhoja, joita on eri puolilla Anjalankosken seurakunnan aluetta. Toiminta- ja kokkikerhot pitävät sisällään erilaista tekemistä yhteispeleistä kokkaukseen. Lisäksi kerhon aikana pidetään pieni hartaushetki. Ryhmään mahtuu mukaan 10 kerholaista per kerho. Kerholaiset otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerhoista tiedustelut Hilpalta, p. 040-559 3495.

Ilmoittautuminen verkossa: https://www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/330TwdmPXQLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiistaisin:
Mylsä    4-6lk kerho klo 15.15-16.15

Keskiviikkoisin:
Mylsä    1-3lk kerho klo 15.45-16.45
              Kokkikerho 4-6lk klo 16.15-18 (täynnä)

Torstaisin:
Anjala    1-6lk klo 17-18

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Puuhis-kerhot - tekemistä ja touhua iltapäivään

Kerhossa ohjaajina toimivat lastenohjaajat. Tarjolla on välipala. Lisäksi puuhiksessa on läksyapua ja vaihtelevaa toimintaa kuten pelejä, ulkoilua, askarteluja ja mahdollisesti kokkausta. Koulupäivän päätteeksi myös hengähdetään ja hiljennytään hetkeksi.

Ilmoittautumislinkki Puuhis-kerhoihin:

Kevätkaudella 2024 Puuhis-kerhot kokoontuvat seuraavasti:

ANJALAN Puuhis -kerho on tarkoitettu 1.-2.-luokkalaisille.
Kerhopäivät ovat maanantaisin klo 12.20-15 ja puuhikseen voi tulla myös kesken kerhon.
Kerho kokoontuu Anjalan seurakuntatalolla.
Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoa.

SIPPOLAN Puuhis -kerho on tarkoitettu 1.-2.-luokkalaisille.
Kerhopäivä on keskiviikko klo 13-15.
Kerho kokoontuu seurakunnan päiväkerhotiloissa Sippolan koulun viereisessä talossa.
Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoa.

KAIPIAISTEN Puuhis-kerho on tarkoitettu 1.-2.-luokkalaisille.
Kerhopäivä ovat joka toinen maanantai (pariton) on klo 12.30-14.30.
Kerho kokoontuu seurakunnan tiloissa Elomaan talolla.

Seuraa somessa

Seuraa päivityksiä toiminnasta ja tulevista jutuista. Sivuilta löytyy mm. askarteluja, kisailuja, lauluja ja hartausvinkkejä.

Facebook: Anjalankosken seusrakunta
Instagram: @anjalankoskenseurakunta, @anjalankosken_srk_mukulat sekä nuorten tili @anyolonkoski
Youtube: Anjalankosken seurakunta

Lasten talvileiri
Ilmoittaudu lasten ja kuorolaisten talvileirille 9.-11.2. Puhjonrantaan verkkolinkistä bit.ly/3RONxPR

Lähtisitkö kerhonohjaajaksi!?

Oletko rippikoulun käynyt nuori tai aikuinen ja haluaisit toimia kouluikäisten parissa?

Aina tarvitaan kerhonohjaajia. Seurakunnassa on erilaisia kerhoja 7-14-vuotiaille. Kerhot kokoontuvat kerran viikossa noin tunnin ajan. Kerhonohjaajan johdolla kerholaiset saavat esimerkiksi pelailla, kokkailla, askarrella tai laulella riippuen kerhon teemasta. Pyrimme mahdollistamaan sinulle sopivan kerhon huomioiden toiveesi mm. paikasta ja ajankohdasta. Kerhonohjaamiseen saat koulutusta ja tukea työntekijöiltä.

Jos vastasit kyllä, niin ota rohkeasti yhteyttä Hilppaan tai Johannaan puh. 040-513 0615.

www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/BgQpRG4jpZ

Lapsia kiipeilemässä kiipeilytelineellä.