Kirkkomuskarit

Muskareissa lapsi pääsee kokemaan kokonaisvaltaisesti musiikin iloa ja elämyksiä. Matkaa musiikin maailmaan kuljetaan laulaen, lorutellen, soittaen, liikkuen ja kuunnellen.

Muskarissa herätellään lapsen kiinnostusta ja rakkautta musiikkiin, tuetaan lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja tuetaan vanhempia kristillisessä kasvatustehtävässä. Kirkkomuskarien teemat vaihtelevat, mutta mukana on yleisesti käytetyn muskarimateriaalin lisäksi hengellistä aineistoa. Yhteisten laulujen kautta on mahdollista siirtää perinteitä eteenpäin ja luoda uusia traditioita.

Kirkkomuskari on mukava yhteinen harrastus. Yhdessä laulettu, leikitty ja soitettu laulu on luontevaa vuorovaikutusta lapsen ja aikuisen välillä. Muskarissa on kiva tavata muita lapsia ja aikuisia ja luoda heidän kanssaan uusia ystävyyssuhteita. Kirkkomuskari antaa myös hyvän pohjan jatkaa musiikkiharrastusta seurakunnan lapsikuorossa.

Kirkkomuskarit ovat maksuttomia ja mukaan voi tulla vaikka kesken kauden. Muskareihin voi osallistua kaikista yhtymän alueen seurakunnista.

Kirkkomuskarit seurakunnissa:

Anjalankoskella