Tilojen varaaminen

Kouvolan seurakuntayhtymän tiloja voi vuokrata myös kokouksia ja perhejuhlia varten.

Seurakuntien tiloja voi vuokrata kirkollisten toimitusten yhteydessä järjestettäviä kahvi- ja juhlatilaisuuksia varten sekä perhejuhlia varten. Tietoa eri tilojemme henkilömääräkapasiteetista ja ajankohtaisista terveysturvallisuusmääräyksistä saa tilavarauksia hoitavalta henkilöstöltämme.

► Tilojen hinnasto 2023

Tutustu juhlatiloihin

Kastejuhlaan, häihin ja hautajaisiin liittyvät varaukset:

Kirkollisten toimitusten, kuten kasteen, vihkimisen ja hautauksen varaamisissa palvelevat Toimitusvaraukset-yksikön työntekijät. Heiltä voit kysyä opastusta eri elämänvaiheiden käännekohdissa oleviin tilaisuuksiin ja niiden järjestämiseen.

► Toimitusvaraukset-yksikön yhteystiedot löydät tästä linkistä

Sukujuhlat, syntymäpäivät, rippijuhlat ja muut tilaisuudet:

Sukujuhlien, syntymäpäivien tai esimerkiksi oman harrasteporukan tilavarauksia hoitavat seurakuntien seurakuntatoimistot, joista voi tiedustella sopivia tiloja tarpeenne mukaan. Tietoa eri tilojemme henkilömääräkapasiteetista ja ajankohtaisista terveysturvallisuusmääräyksistä saa tilavarauksia hoitavalta henkilöstöltämme.

► Seurakuntatoimistojen yhteystiedot lyödät tästä linkistä

Puhjonrannan ja Pytynlahden leiri- ja kurssikeskuksen varaukset:

Puhjonrannan ja Pytynlahden leiri- ja kurssikeskus, yhteydenotto: p. 040 065 1657, puhjonranta@evl.fi

Lisätietoa Kouvolan seurakuntayhtymän leiri- ja kurssikeskuksista löydät tästä linkistä

Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-sali. Sisäkuva.