Kuusankosken seurakunnan nuoret

Mitä riparin jälkeen? Tältä sivulta löydät tietoa isostoiminnasta, kerhonohjaamisesta, bändistä ja näyttiksestä. Myös nuorten leirien ja matkojen tiedot löytyvät tältä sivulta.

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista

Kuusankosken seurakunnan nuoret Facebookissa

Kuusankosken seurakunnan nuoret Instagramissa

Rippikoulutietoa: rippikoulun sivulle tästä

ROK - Ryhmänohjaajakoulutus

Isoseksi, kerhonohjaajaksi, leiriohjaajaksi seurakuntaan: Ilmoittaudu isoskoulutukseen tästä!

Ryhmänohjaajakoulutus on tarkoitettu rippikoulun käyneille nuorille, jotka haluavat toimia isosina rippikouluissa tai varhaisnuorten leireillä, tai kerhonohjaajina varhaisnuorten kerhoissa. Ryhmänohjaajakoulutusta järjestetään syyskuusta maaliskuuhun joka toinen viikko seurakuntakeskuksen nuorten tiloissa. Lisäksi koulutus pitää sisällään tapahtumia, leirejä ja käytännön ryhmänohjaamisharjoituksia.

Jos et ole aivan varma, haluatko isoseksi tai ryhmänohjaajaksi, mutta haluaisit saada tietoa nuorten tapahtumista, leireistä ja toiminnoista, anna tietosi yllä olevan linkin kautta! Eli listalle voit ilmoittautua, vaikket olisi isosen tehtävistä kiinnostunut.

ROK:sta sisältöä elämään

Ryhmänohjaajakoulutuksessa pohditaan nuoren elämän kysymyksiä, kasvetaan yhteydessä toisiin ja Jumalaan, ja opetellaan ryhmänohjaajana toimimisen taitoja. Ryhmänohjaajakoulutus antaa eväitä monenlaisiin tehtäviin tulevaisuuden harrastus- ja työelämässä. Ryhmänohjaajakoulutuksesta saa myös todistuksen niin toivoessaan.

NUORTEN ILLAT:

Kuusankosken seurakuntakeskuksella 3. kerros nuorten illat perjantaisin klo. 16-20

Voikkaan kirkolla (Kirkkokuja 1) nuorten illat keskiviikkoisin 15-20

Nuorten bändi lavalla esiintymässä.

Bändi

Houseband on seurakunnan nuorten bändi, joka harjoittelee seurakuntakeskuksen bändikämpällä. Vaihteleva porukka soittaa nuortenmessuissa ja muissa bändin keinoin tehtävissä musiikkijutuissa.

Nuoria istumassa sohvalla sekä pelaamassa biljardia.

Seurakuntapastori
Kuusankosken seurakunta