Kouvolan seurakunnan avoimet musahetket lapsiperheille

• Koivistontalon Kirkkomuskari torstaisin klo 15.45-16.30 ja klo 17.15-18.00 Koivistontalolla, Marjoniementie 7. Sisäänkäynti kadun puolelta jälkimmäisestä ovesta.
    Voitte valita kumpaan ryhmään tulette.
    Tervetuloa alle kouluikäiset lapset yhdessä aikuisen kanssa.
    Ohjaajina kanttori Ritva-Liisa Marttila ja lastenohjaajat Katja Savolainen ja Kaisu Ryynänen sekä mukana muskarinalle Osmo.
    Tiedustelut: Katja Savolainen puh. 040 7055209 tai s-postilla katja.savolainen@evl.fi tai Kaisu Ryynänen puh. 040 6708149.

• Muksujen musatunti tiistaisin Käpylän kirkolla klo 10-11 välillä, leikkimään voi tulla klo 9.30 alkaen. Sisäänkäynti sisäpihan puolelta.
    Lapsille ja vauvoille sopiva leppoisa musahetki yhdessä aikuisen kanssa. Maksuton, ei ilmoittautumista.
    ohjaajina lastenohjaajat Katja Savolainen, Kirsi Vanhalakka ja Niina Nio sekä maskottina Aimo-lehmä.
    Tiedustelut: Katja Savolainen puh. 040 7055209 tai s-postilla katja.savolainen@evl.fi.

Kirkkomuskari ja musatunti ovat maksuttomia ja niihin ei tarvitse ilmoittautua.
    Tarkista vielä sivun alaosassa olevasta listasta muskarin ja musatunnin toteutuminen.

Kanttori
Kouvolan seurakunta

Varhaiskasvatuksen kanttori. Kouvolan Kirkkokuoro. Facebook.com/Musiikkia Kouvolan seurakunnissa