Kuusankosken gospelkuoro

Kiinnostaako kuorolaulaminen mukavassa seurassa?

Kuusankosken gospelkuoroa johtaa Henna Nieminen. Hän on kouluttautunut kirkkomuusikoksi ja myöhemmin jatkanut musiikkiopintoja monimuoto-opintoina. Erityisen kiinnostunut Henna on äänenmuodostuksesta ja erilaisista soundeista. Kuorolaiset ovatkin kiitelleet Hennaa monipuolisesta äänenkäytön harjoituksista kuorotreenien yhteydessä. Henna on kiertänyt seurakunnissa, niin suomessa kuin ulkomailla, pitämässä koulutuksia ja work-shoppeja erilaisille kokoonpanoille.

Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa. Mm. Majatalo-illat ja Tuomasmessut ovat olleet paikkoja, joissa kuoro on päässyt musisoimaan.

Gospelkuoro harjoittelee tiistaisin klo 18-19.30 Kuusankosken Vanhalla seurakuntatalolla. Tervetuloa mukaan!

ETÄMAHDOLLISUUS: Kuoron kaikki materiaalit tulevat sisäiseen jakeluun, joten voit osallistua kuoron harjoituksiin itseopiskelulla ja liittyä seuraamme yksiin harjoituksiin ennen esiintymisiä.

kanttori
Kuusankosken seurakunta Jaalan kappeliseurakunta