Elimäen seurakuntatoimisto

Kuva Elimäen seurakuntakeskuksesta.

Mettäläntie 3, 47200 Elimäki

0408492612 elimaki@evl.fi

Toimisto auki ma,ke-pe klo 9-12 Elimäellä,ti klo 9-12 Korialla.

Seurakuntatoimistosta saat tietoa Elimäen seurakunnan toiminnasta ja hallinnosta. Täältä voit varata seurakunnan tiloja esimerkiksi perhejuhliin.

Elimäen seurakunnan suruadressit ovat myynnissä seurakuntatoimistossa.

Voit hoitaa oman asiasi joko soittamalla tai tulemalla käymään toimiston aukioloaikana.

Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset toimitusvarausten yksiköstä, virkatodistukset aluekeskusrekisteristä

Kaikki kasteiden, vihkimisten ja hautajaisten varaukset, niihin liittyvät tilavaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä Kouvolassa, katso toimitusvarausten yhteystiedot ja aukioloajat.

Erilaiset virkatodistukset ja sukuselvitykset sekä avioliiton esteiden tutkinta hoidetaan aluekeskusrekisterissä Kouvolassa, katso aluekeskusrekisterin yhteystiedot ja aukioloajat.

Tänne on helppo saapua

Seurakuntatoimisto on Elimäen seurakuntakeskuksessa ja pysäköintipaikkoja on oven edessä.