Musiikkia Anjalankoskella

Anjalankosken seurakunnan musiikkitoiminnasta vastaa kolme kanttoria: Kirsi Vallasvuori, Jyrki Myllylä ja Pertti Rasilainen

Pyrimme toteuttamaan Anjalankosken seurakunnassa rikasta ja monipuolista jumalanpalvelusmusiikkia. Tahdomme olla myös palvelemassa seurakuntalaisia heidän elämänsä suurissa taitekohdissa. Tuomassa riemua ja tarjoamassa lohtua musiikin keinoin. Lisäksi järjestämme seurakunnassamme konsertteja ja yhteislaulutilaisuuksia kaikkien iloksi

Seurakunnan kuorot ja musiikkiryhmät

Viikottaiseen toimintaan sisältyy myös vilkas kuoroelämä. Seurakunnassamme toimii kaksi kirkkokuoroa, päiväkuoro, lapsikuoro Ilonpisarat, nuorten lauluryhmä ja gospellauluryhmä. Bänditoimintaa on yhdessä nuorisotyön kanssa.

Kaikki kuorot toivottavat uusia laulujia lämpimästi tervetulleiksi! Kuoroharrastus tarjoaa laulamisen iloa, yhteyttä ja roppakaupalla hyviä kuorotovereita. Voit ottaa yhteyttä kuoroa johtavaan kanttoriin, jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan.

Musiikkiryhmät:

Myllykosken kirkkokuoro

Lapsikuoro ilonpisarat

Nuorten lauluryhmä

Muskari (kokoontuu joka perjantai klo 9 - 9.45 Myllykosken seurakuntakodilla, 6.9. alkaen)

Elinan johtamat kuorot:

Sippolan kirkkokuoro

Kirsin johtama lauluryhmä

Laula kanssain laulauryhmä (Lisätietoa Kirsiltä)

Virkavapaalla 31.5.2024 asti.

Virkavapaalla 30.4.2024 asti.

Valtatie 12
46900 Inkeroinen

Laula kanssain -kuoro

Toivomme musiikin välittävän evankeliumin iloa, luovan yhteyttä  ja palvelevan seurakuntalaisia.

Tutustu toimintaamme ja tule mukaan!