Kuusankosken seurakuntatoimisto

Seurakuntakeskus kuvattuna edestäpäin.

Maunukselantie 3, 45700 Kuusankoski

040 591 8415 Kirkkoherra

Seurakuntatoimisto on tällä hetkellä suljettu. Voit ottaa yhteyttä kirkkoherra Kimmo Ylikankaaseen p. 040 591 8415. Seurakunnan sähköposti: kuusankosken.seurakunta@evl.fi

Seurakuntatoimistosta saat tietoa Kuusankosken seurakunnan toiminnasta ja hallinnosta. Täältä voit varata seurakunnan tiloja esimerkiksi perhejuhliin.

Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset toimitusvarausten yksiköstä, virkatodistukset aluekeskusrekisteristä

Kaikki kasteiden, vihkimisten ja hautajaisten varaukset, niihin liittyvät tilavaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä Kouvolassa, katso toimitusvarausten yhteystiedot ja aukioloajat.

Erilaiset virkatodistukset ja sukuselvitykset sekä avioliiton esteiden tutkinta hoidetaan aluekeskusrekisterissä Kouvolassa, katso aluekeskusrekisterin yhteystiedot ja aukioloajat.

Tänne on helppo saapua

Seurakuntatoimisto on Kuusankosken seurakuntakeskuksen alakerrassa ja pysäköintipaikkoja on aivan oven edessä.