Kouvolan seurakuntatoimisto

seurakuntakeskus kuvattuna pääoven edestä

Savonkatu 40, 45100 Kouvola

040 180 2151 kouvola@evl.fi

Seurakuntatoimisto on avoinna ma-pe klo 9-15.

Seurakuntatoimistosta saat tietoa Kouvolan seurakunnan toiminnasta ja hallinnosta. Täältä voit varata seurakunnan tiloja esimerkiksi perhejuhliin, pois lukien kasteet, vihkimiset ja hautajaiset (ks. tiedot alla).

Huom. Konserteista ja niiden tilavarauksista vastaa kanttori Mari Lehtinen, 040 779 7933, mari.lehtinen@evl.fi.

Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset toimitusvarausten yksiköstä, virkatodistukset aluekeskusrekisteristä

Kaikki kasteiden, vihkimisten ja hautajaisten varaukset, niihin liittyvät tilavaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä Kouvolassa, katso toimitusvarausten yhteystiedot ja aukioloajat.

Erilaiset virkatodistukset ja sukuselvitykset sekä avioliiton esteiden tutkinta hoidetaan aluekeskusrekisterissä Kouvolassa, katso aluekeskusrekisterin yhteystiedot ja aukioloajat.

Tänne on helppo saapua

Seurakuntatoimisto on Kouvolan seurakuntakeskuksessa, käynti Savonkadun puoleisesta ovesta. Pysäköintipaikkoja on seurakuntakeskuksen ja Keskuskirkon vieressä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc