Aikuisena Jumalan lapsena Kouvolan seurakunnissa

Aikuisena elämän tarpeet ja toiveet vaihtelevat rajusti. Seurakunta on paikka, jossa tehdään matkaa niin itsensä kaltaisten kuin todella erilaisten kanssa. Voit olla saamassa ja antamassa. Voit tehdä itse tai olla nauttimassa muiden tekemästä. Voit kasvaa uudenlaiseen. Voit syventyä syvyyksiin tai räiskyä pinnallisemmin. Voit olla itsesi!

Kaikessa tässä Pyhä Jumala on kanssamme. Hän lupaa olla siellä, missä kokoonnumme yhteen Hänen lähelleen. Hän lupaa ruokkia meitä. Hän lupaa ohjata meitä. Hän lahjoittaa itsensä meille sanassaan ja sakramenteissaan. Seurakunta on Jeesuksen oma yhteisö ja sinä olet sen tärkeä osa. Tule mukaan ja tee olosi kotoisaksi!

Erityisesti ikäihmisille

Tietoa ikäihmisille suunnatusta toiminnnasta ja tuesta löydät myös tältä sivulta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kaksi aikuista naista istuvat kirkon penkissä ja katsovat toisiaan.
Kuva: Aarne Ormio