Anjalankosken seurakunnan nuoret

Haluatko joukkoon, jossa saat olla oma itsesi ja viettää aikaa toisten nuorten kanssa? Haluatko kasvaa kristittynä ja käyttää lahjojasi?

Nuortenillat ovat Myllykosken Triadissa perjantaisin. Ovet aukeavat klo 18, yhteistä toimintaa on klo 19-20:30. Saat jäädä Triadiin viettämään aikaa klo 22 asti. Riparipassiin saat merkinnän, kun olet mukana klo 19-20:30.

Nuorten sählyvuoro on Inkeroisissa tiistaisin klo 18:30-20 Mämmälän koululla (koulua käyvät nyt Inkeroisten yläkoulun oppilaat). Osoite on Yhteiskouluntie 8, 46900 Inkeroinen. Mukaan tarvitset sisäpelikengät. Mailan saat halutessasi paikan päältä.

Nuorten- ja isoskoulutusleiri on Puhjonrannassa 12.-14.4. Kaikki 7.-luokkalaiset ja vanhemmat nuoret ovat tervetulleita leirille. Isosille leiri on pakollinen. Ilmoittaudu leirille tästä.

Nuorisotyön väki on sinua varten - saat laittaa meille viestiä! :)

Infoa nuorten toiminnasta löydät alla olevasta tapahtumalistasta. Kysy lisätietoja Enniltä ja Johannalta.

Nuorten toiminta on avointa kaikille yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille.

Huomaa, että seurakunnassamme on kerran kuukaudessa toimintaa Wanhoille nuorille - sulle, joka olet kasvanut isosiän yli, mutta kaipaat seurakuntayhteyttä.
Muun muassa tästä lisää tietoa alapuolella olevasta tapahtumalistasta.

Voit seurata nuorten juttuja somessa:
Instagram: @anyolokoski, @anjalankoskenseurakunta ja @betoniristi
Snapchat: enni_srk, vaahtokylpy

Toivomme, että voisit löytää oman paikan Anjalankosken seurakunnan nuorten toiminnasta. Että voisimme olla tukemassa elämän eri vaiheissa ja rohkaisemassa pohtimaan elämän tarkoitusta ja suuntaa. Saat tulla mukaan hengailemaan ja osallistumaan. Kerro, jos haluat ottaa vastuuta ja olla tekemässä asioita yhdessä.

Tervetuloa mukaan!

Anjalankosken seurakunnan isoskoulutus eli ISKO

Isoskoulutus on iso osa nuorten toimintaa, joka on tarkoitettu lähinnä rippikoulun käyneille nuorille. Se pitää sisällään mm. leirejä, yhdessä tekemistä ja oppimista. Koulutuksen kautta saat kasvaa omana itsenäsi, kristittynä ja ohjaajana. Osallistuessasi koulutuksen eri osioihin saat isoskoulutustodistuksen. Ilmoittautuessasi mukaan sinun ei vielä tarvitse tietää, haluatko olla isosena rippileirillä tai muilla leireillä, vaan saat tulla mukaan porukkaan kyselemään ja ihmettelemään. Muista, että meitä ihmisiä on erilaisia, joten tarvitsemme erilaisia ihmisiä tiimin jäseniksi.

Isoskoulutukseen kuuluu osallistumista seurakunnan nuorten toimintaan mm. nuorteniltoihin ja tapahtumiin sekä isko-iltoihin ja isoskoulutusleirille (syksyllä ja keväällä). Kesken kauden voi vielä päästä mukaan. Ota yhteyttä Enniin tai Johannaan. :)

Yhteyttä. Ystäviä. Yhdessäoloa.

Vietämme perjantai-iltoja rennosti yhdessä. Klo 19-20:30 käsittelemme illan aihetta eri tavoin.

Illat ovat tarkoitettu 13-20-vuotiaille nuorille. Saat tulla ihmettelemään meininkiä tai pohtimaan elämän tärkeitä kysymyksiä.

Nuortenillat ovat perjantaisin klo 18-22 Myllykosken Triadissa (kirkon vieressä), Seuraa tiedottelua Instagramissa :)

Rohkeasti mukaan!

Nuorisotyönohjaaja