Kouvolan seurakuntien viittomakielinentyö

Toiminta kokoaa kerran kuukaudessa kuuroja seitsemän seurakunnan alueelta retkille, kirkkopyhiin ja kerhoon. Kirkkopyhiä vietämme yhdessä Kotka-Hamina-alueen kuurojen kanssa. Yhteisissä kokoontumisissa on ammattitulkki.

Yhtymän viittomakielisestä toiminnasta vastaavat Kouvolan seurakunnan diakonissa Ulla Torniainen (viittomakieltä käyttävä) ja kuurojenpappi Seppo Laukkanen.

Olet tervetullut viittomakieliseen seurakuntaan keskustelemaan hengellisistä asioista ja kokemaan yhteyttä. Yhdessä jaksamme paremmin ja voimme jakaa myös oman elämämme iloja ja suruja.

Kuurojen tapahtumista on tietoa Kouvolan Sanomien kirkollisissa ilmoituksissa: yhteiset tapahtumat, seurakunnan internetsivuilla, facebookissa ja myös teksti-tv:n kuurojen sivuilla 558.

Ulla Torniainen
Diakonissa

Kouvolan seurakunta
ulla.torniainen@evl.fi

Seppo Laukkanen
Kuurojenpappi
seppo.laukkanen@evl.fi
050 355 9819

Tervetuloa mukaan viittovan seurakunnan toimintaan <3 . Tässä alla linkki kevään 2024 ohjelmaan.  Avaa - lue ja tule mukaan.  Odotamme sinua !       Huomaathan kirkkopyhäretken muuttuneen lähtöajan.

YHTYMÄN VIITTOMAKIELISTEN KEVÄÄN 2024 OHJELMA

Leiripäivä Niinirannassa 27.5.2023.  Kuvassa diakonissa Ulla Torniainen toivottaa kaikki tervetullelleiksi
Leiripäivä Niinirannassa 27.5.2023. Diakonissa Ulla Torniainen toivottaa kaikki tervetulleiksi.

Seppo Laukkanen opettaa meille ilosta raamatussa.

Leiripäivän ulkoiluhetki. Osallistujia auringossa lämmittelemässä.