Kerhot

Koululaisten kerhoja kokoontuu Koivistontalolla keskustassa, Käpylän kirkolla , Lehdokin, Mielakan ja sarkolan seurakuntakodeilla ja Kaunisnurmen koululla. Kerhoissa kokataan, leikitään, pelataan ja hiljennytään hetkeksi kerhonohjaajien johdolla. Kerhoihin ilmoittaudutaan  etukäteen sähköisesti sivun lopussa olevan linkin kautta, jotta ruoka-aineallergiat ja osallistujamäärät voidaan huomioida.

Jos ilmoittautumisessa ilmenee hankaluuksia, ota reilusti yhteyttä Tiinaan tai Eveliinaan!

Kerhokausi jatkuu tammikuussa 2024 maanantaina 15.1. alkavalla viikolla.

Kerhot eivät kokoonnu talvilomaviikolla 9 eikä maanantain kerho 1.4.2024.  Kerhojen kevätkausi päättyy huhtikuussa viikolla 16.

Kevät 2024

TOIMINTA- JA KOKKIKERHOT

Toiminta- ja kokkikerhoissa kokataan, pelataan ja leikitään sekä joskus voidaan viettää erilaisia teemapäivä. Aina ei välttämättä kokata, joten kotona kannattaa ottaa välipalaa ennen kerhoa.

ma 17-18.30 Lehdokki, Madekuja 1, 1–3-luokkalaisille (TÄYNNÄ)

ma 17-18.30 Käpylän kirkko, Käpylänkatu 39, 1–2-luokkalaisille

ma 17-18.30 Sarkolan seurakuntakoti, Suomenkatu 3, 1–2-luokkalaisille (TÄYNNÄ)

ma 17-18.30 Koivistontalo, Marjoniementie 7, 1–2-luokkalaisille

ti 17-18.30 Käpylän kirkko, Käpylänkatu 39, 3-6 luokkalaisille

ti 17-18.30 Sarkolan seurakuntakoti, Suomenkatu 3, 3-6 luokkalaisille (TÄYNNÄ)

ti 17-18.30 Koivistontalo, Marjoniementie 7, 3-6 luokkalaisille

MUITA KERHOJA

Liikkakerho

Tiistaisin klo 16-17 Kaunisnurmen koululla, Pajaraitti 10., 1-4 luokkalaisille

Liikkakerhossa pääsee liikkumaan ja pelailemaan ulkona ja sisällä. Luvassa on myös erilaisia haastekisoja.

Luova puuhakerho

Luovassa puuhakerhossa on tarjolla monenlaista tekemistä yhdessä ulkona ja sisällä. Luova puuhailu voi liittyä taiteeseen, askarteluun tai vaikkapa teatterin tyyliseen luovaan ilmaisuun. Kerholaiset pääsevät myös suunnittelemaan yhteistä tekemistä kerhonohjaajien kanssa kauden alussa.

Maanantaisin klo 17-18, Mielakan seurakuntakoti, Mielakanrinteetie 1, alakouluikäisille.

Tiistaisin klo 17-18, Mielakan seurakuntakoti, Mielakanrinteetie 1, alakouluikäisille.

Kerhoihin voit ilmoittautua 30.8.2023 klo 8 alkaen tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lapset kokkaamassa.