Yläsali, Valkealan seurakuntakeskus

Kalevantie 14, 45370 Valkeala

Yläsalissa on äänentoisto ja induktiosilmukka. Soittimena on flyygeli.

Yläsalin seinällä on aiemmin Vuohijärven kirkon alttaritauluna ollut Tapani Lemminkäisen maalaus, joka kuvastaa elämää Vuohijärven teollisuustaajamassa 1970-luvun alussa.

Tilavaraukset

Kaste-, vihki ja siunaustilaisuuteen liittyvät varaukset keskusrekisteristä, muihin tilaisuuksiin  Valkealan seurakuntatoimistosta.

Seurakuntakeskuksen suurimpaan saliin mahtuu 100 henkilöä syömään pöytien ääreen. Ilman pöytiä mahtuu tuoleille istumaan 150 henkilöä.

Yläsali sopii hyvin isompiinkin perhejuhliin. Vieressä on keittiö suurtalouslaittein, joten täällä voi hyvin järjestää isommatkin muistotilaisuudet tai syntymäpäiväjuhlat. Hissin avulla yläsaliin pääsee myös pyörätuolilla.

Saapuminen ja pysäköinti

Yläsaliin tullaan seurakuntakeskuksen lipputangon vieressä olevasta ovesta, josta noustaan ylös portailla tai hissillä. Seurakuntakeskuksen edessä on runsaasti pysäköintitilaa, ja myös kirkon pysäköintipaikka on lähellä

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka