Isoskoulutus

Isoskoulutus eli IsKo on tarkoitettu rippikoulun käynneille nuorille. Isoskoulutuksessa nuoret pohtivat elämäänsä, uskoa Jeesukseen sekä oppivat taitoja, joita tarvitaan isosen tehtävässä rippileireillä.

IsKoon kuuluu

• osallistuminen tapaamisiin
  • osallistuminen kahteen leiriin
  • olla aktiivisena seurakunnassa (nuortenillat, jumalanpalvelukset sekä tapahtumat)

Isoskoulutus kestää syksystä kevääseen. Isoskoulutustapaamisia on joka toinen keskiviikko, lukuunottamatta syys- ja talvilomaviikkoa.

Katso tarkemmat päivät tapahtumakalenterista.

Isoskoulutus joka toinen keskiviikko klo 16-18 Niinirannassa. Isoskoulutus jatkuu tammikuussa 2024 keskiviikkona 10.1.2024.

Isoshaku kesän ripareille on avoinna 7.2.24- 5.3.2024. Isoshaku tapahtuu sähköisen linkin kautta, joka ilmestyy tänne nettisivulle sekä instagramin @vlasrk bioon.

Kun isosille on ilmoitettu, pääsivätkö he osaksi rippikouluryhmää, isosilta toivotaan vahvistusta viimeistään 5.4. mennessä.

Isoshaku kesän 2024 rippikouluryhmiin on käynnissä 7.2.-5.3. Hakulomakkeen löydät tästä sähköisestä linkistä.

https://www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/A8mhLw3wjdLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Linkki löytyy myös IG @vlasrk biosta.

VappuGospel 30.4. Kouvolassa Lyseon liikuntahallissa, Tietotie 3. Vapaa pääsy! Kuvassa VappuGospelin ohjelma
VappuGospel ti 30.4. klo 16-23 Kouvolassa Lyseon liikuntahallissa, Tietotie 3. Vapaa pääsy!
Valkealan seurakunnan nuorten toiminnan kevään 2024 mainos jossa on kerrottu tilaisuuksista ja tapahtumista.

Nuorisotyönohjaaja
Valkealan seurakunta

Nuorisotyö, Kirkon henkinen huolto (HeHu)

Seurakuntapastori