Kesätoimintaa seurakunnissa

Seurakunnat tarjoavat kesäntäydeltä toimintaa lapsille ja kouluikäisille. Lomalla kerhoillaan, leireillään ja tehdään yhdessä retkiä.

Kouvolan seurakuntien kesä on täynnä toimintaa kesälomiaan viettäville lapsille. Kesäkuukausina järjestetään retkiä, leirejä, päiväleirejä ja kesäkerhoja, jotka tarjoavat kivaa ajanvietettä lapsille ja tuovat samalla helpotusta vanhempien kesäjärjestelyihin.

Kesäleirejä järjestetään niin seurakuntien luonnonläheisissä leirikeskuksissa ja kesäkodeissa kuin kaupungissakin. Kesäleirillä ulkoillaan, nautitaan kesäisestä leiritunnelmasta ja viihdytään monipuolisen toiminnan äärellä. Tutustu seurakuntien järjestämään kesätoimintaan ja ilmoita lapsesi mukaan!

Tutustu toimintaan kesällä 2024:

Jos yläpuolella olevan paikallisseurakunnan sivu ei auennut, se ei ole vielä valmis. Kokeile myöhemmin uudelleen.

Aurinko ja teksti Lasten kesä.