Bändileiri 13.-15.9.2024

Puhjonrannan leirikeskus, Puhjonrannantie 80

Ilmoittaudu mukaan bändileirille! Bändileiri järjestetään pe-su 13.-15.9.2024 Puhjonrannassa, yhteiskuljetus starttaa Kouvolan keskuskirkolta pe 13.9. klo 17. Leirillä on mahdollista tutustua uusiin soittimiin, tai soveltaa jo olemassa olevaa osaamista. Mitään soitto/laulutaustaa ei vaadita, ikäraja on lähtökohtaisesti n. 15-vuotta. Olisiko tässä sinun mahdollisuutesi aloittaa musiikkiharrastus ja/tai saada bändi kasaan?

Leirillä tutustumme instrumenttien ja laulun saloihin pajatyöskentelyn kautta, yksi paja käsittelee myös tekniikkaa. Pajoja pitävät ammattitaitoiset soittajat/muusikot. Ilmoittautumisessa kysytään toiveita pajatyöskentelyyn, eli kerro kaikki, mikä sinua kiinnostaisi tietää! Instrumenttipajojen lisäksi on bändipajoja, joissa opetellaan soittamaan porukassa.

Bändileiri pyrkii palvelemaan sekä edistyneitä, että vasta-alkajia.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen (mvs.fi)

Bändileirin mainos. Kuvassa liekehtivä kitara.

Nuorisotyön johtaja
Kouvolan seurakunta