Seurakuntatoimistot palvelevat Kouvolan seurakunnissa

Seurakuntatoimistosta saat tietoa seurakunnan toiminnasta ja hallinnosta. Seurakuntatoimistosta voit varata seurakunnan tiloja esimerkiksi perhejuhliin. Kouvolan seurakuntien seurakuntatoimistot palvelevat Inkeroisissa, Elimäellä, Kouvolassa, Kuusankoskella ja Valkealassa.

Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset saa toimitusvarausten yksiköstä, virkatodistukset aluekeskusrekisteristä

Kaikki kasteiden, vihkimisten ja hautajaisten varaukset, niihin liittyvät tilavaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä Kouvolassa, katso toimitusvarausten yhteystiedot ja aukioloajat.

Erilaiset virkatodistukset ja sukuselvitykset sekä avioliiton esteiden tutkinta hoidetaan aluekeskusrekisterissä Kouvolassa, katso aluekeskusrekisterin yhteystiedot ja aukioloajat.