Kouvolan seurakunnat mukana Manskilla 15. elokuuta

Viranomaiset Manskilla 2017

Kouvolan seurakunnat ja seurakuntayhtymä osallistuvat 17. Viranomaiset Manskilla –tapahtumaan. Viranomaiset Manskilla järjestetään keskiviikkona 15. elokuuta klo 10–15 uudistuneella kävelykadulla. Kouvolan seurakuntien telttapisteen löytää kävelykadun ja Keskikadun risteyksestä, Sokoksen kulmalta. Tarjolla on Soppakauha ry:n valmistamaa keittoa ensiksi ehtiville. Pisteellä on tavattavissa seurakuntien ja yhtymän työntekijöitä.

Seurakuntavaalit kutsuu vaikuttamaan

Viranomaiset Manskilla –tapahtuman yhteinen teema on ”Me välitämme”. Kouvolan seurakunnat liittyvät teemaan pitämällä esillä toimintaansa sekä ensi marraskuussa järjestettäviä seurakuntavaaleja. Seurakuntavaaleilla valitaan luottamushenkilöt Kouvolan paikallisseurakuntien sekä seurakuntayhtymän hallintoelimiin. Asettumalla ehdokkaaksi ja äänestämällä seurakuntavaaleissa voi vaikuttaa hyvän toteutumiseen seurakuntien kautta koko Kouvolan alueella.

Seurakuntavaalien ehdokasasettelu on käynnissä 17. syyskuuta saakka. Ennakkoäänestysaika on 6.-10. marraskuuta ja varsinainen vaalipäivä sunnuntai 18. marraskuuta.

Lue lisää seurakuntavaaleista Kouvolassa.

Kuvateksti: Kouvolan seurakuntien teltta Manskilla toimii kohtaamispaikkana. Viime vuonna Viranomaiset Manskilla -tapahtumassa oli mukana myös seurakuntapastori Katikeesia Hertsi Kouvolan seurakunnasta.

2018-08-14 09:13:00.0