Kouvolan seurakuntien joulukonsertit

Kouvolan seurakunnat järjestävät tunnelmallisia joulukonsertteja aina loppiaiseen saakka. Konserteissa on käytössä koronapassi.

Mies ja kaksi naista seisovat rinnakkain.

Juhlaan valkeaan -konsertissa kuullaan Jenni Taarin, Noora Oinasmaan ja Aleksi Vaskon vuonna 2019 julkaiseman joululevyn ohjelmistoa sekä uusia kappaleita. Kuva: Tero Ohranen.

Juhlaan valkeaan -joulukonsertti pidetään Keskuskirkossa. Kamarikuoro Credo ja kamariorkesteri sekä solistit konsertoivat Kuusankosken kirkossa joulupäivänä. Loppiaiskonsertti järjestetään Keskuskirkossa.

Juhlaan valkeaan -joulukonsertti Keskuskirkossa

Kouvolasta lähtöisin olevat Jenni Taari (laulu), Noora Oinasmaa (piano), Aleksi Vasko (sello) ja Risto Aalto (kitara) esiintyvät jo perinteiseksi muodostuneessa joulukonsertissaan 22. joulukuuta. Viime vuonna konsertti toteutettiin poikkeuksellisesti livestreamina, mutta tänä vuonna nelikko palaa Kouvolan Keskuskirkkoon.
– On upeaa päästä vuoden tauon jälkeen esiintymään liveyleisölle. Toivotamme kaikki tervetulleiksi rauhoittumaan joulunaikaan kanssamme, Noora Oinasmaa sanoo.

Konsertissa kuullaan Jennin, Nooran ja Aleksin vuonna 2019 julkaiseman Juhlaan valkeaan -joululevyn ohjelmistoa, mutta mukana on myös useampi uusi kappale. Konsertin vapaaehtoinen ohjelmamaksu 10 euroa lahjoitetaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Joulukonsertit:

Ke 22.12. klo 19 Juhlaan valkeaan -joulukonsertti Keskuskirkossa. Jenni Taari (laulu), Noora Oinasmaa (piano), Aleksi Vasko (sello) ja Risto Aalto (kitara). Vapaa pääsy, ohjelma 10 €. Tuotto Yhteisvastuukeräykselle.
La 25.12. klo 18 Joulukonsertti Kuusankosken kirkossa. Kamarikuoro Credo ja kamariorkesteri, johtajina Timo Vikman ja Viena Kontkanen. Solisteina Riikka Nöjd, Anni Sinersaari, Viena Kangas ja Tanja Varha.
To 6.1. klo 18 Loppiaiskonsertti Keskuskirkossa. Hanna Hasu, Teija Kapiainen ja Anne Korpelainen, laulu sekä Terhi Paukku, piano ja urut. Ohjelma 10 €.

Seuraa ajankohtaista viestintäämme verkossa: kouvolanseurakunnat.fi/joulu

2021-12-07 16:55:00.0