Vastaa kyselyyn ja voita lahjakortti elokuvateatteriin

Kerro mielipiteesi verkkosivustostamme ja voit voittaa lahjakortin elokuvateatteriin.

Nuori nainen hymyilee kannettavan tietokoneen vieressä.

Kouvolan seurakuntien verkkosivustosta on käynnissä sähköinen kysely verkossa.

Kouvolan seurakuntien verkkosivustolla on käynnissä sivustoa koskeva sähköinen kysely, johon vastaamalla voit voittaa elokuvaelämyksiä. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan 10 lahjakorttia paikalliseen elokuvateatteriin Kouvolassa. Voittajien arvonta suoritetaan kyselyn päätyttyä, ja voittajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti.

Kyselyn tarkoituksena on selvittää Kouvolan seurakuntien verkkosivuston käyttäjien mielipiteitä
sivuston nykytarjonnasta, sekä saada käyttäjiltä ehdotuksia sivuston kehittämiseksi. Tutkimuksella selvitetään myös verkkosivuston käyttäjäkunnan rakennetta. Kyselyyn tavoitellaan 500 vastaajaa.

Vastaamalla kyselyyn annat Kouvolan seurakunnille tärkeää palautetta verkkosivustomme toimivuudesta.

Vastaa verkkosivustoamme koskevaan kyselyyn tämän linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Fri Aug 27 13:49:47 EEST 2021