Baritoni Aarne Pelkonen Valkealan kirkossa 1.9.2021

Konsertissa kuullaan lauluja artistin Haavekuvia-levyltä. Säestäjinä ovat pianisti Juho Valjakka ja saksofonisti Jukka Perko.

Nuori mies unelmoi silmät kiinni ja kukkia kädessään.

Valkealan konsertin pohjana ovat Aarne Pelkosen Haavekuvia-levyn suomalaiset laulelmat ja rakastetut klassikot sekä uudet sävellykset vanhojen mestareiden teksteihin. Kuva: aarnepelkonen.com.

Valkealan konsertin pohjana ovat Aarne Pelkosen Haavekuvia-levyn suomalaiset laulelmat ja rakastetut klassikot, kuten Nocturne ja Maailma on kaunis, sekä uudet sävellykset vanhojen mestareiden teksteihin, kuten Iiro Rantalan kolme laulua Eino Leinon Hymyilevästä Apollosta.

Aarne Pelkonen on nuoren polven menestyneimpiä ja kysytyimpiä oopperalaulajia Suomessa. Pelkonen muistetaan erityisesti vuoden 2013 Lappeenrannan laulukilpailujen ja vuoden 2015 kansainvälisen Sibelius-laulukilpailun voittajana. Kaudella 2018/19 hän debytoi Suomen Kansallisoopperan solistina Jaakko Kuusiston oopperassa Jää.

Konsertti järjestetään turvaohjeita noudattaen. Henkilömäärä rajataan 160 kuulijaan, ja rajoituksesta johtuen konserttiin on ennakkoilmoittautuminen.

Konserttiin on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen maksu ohjataan Yhteisvastuukeräykseen ja Valkealan seurakunnan nimikkolähettien työhön.

Ke 1.9. klo 18 Haavekuvia-konsertti Valkealan kirkossa

Baritoni Aarne Pelkonen. Säestäjinä pianisti Juho Valjakka ja saksofonisti Jukka Perko. Koronarajoituksista johtuen ilmoittautuminen ennakkoon 31.8. mennessä Valkealan seurakuntatoimistoon, ma-to klo 10-16 p. 040 1827 317 tai valkeala.srk@evl.fi. Konserttiin voidaan ottaa 160 kuulijaa. Vapaa pääsy. Vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuukeräykseen ja Valkealan seurakunnan nimikkolähettien työhön. Järj. Valkealan seurakunta.

2021-08-17 10:24:00.0