Sippolan kirkko huputettiin – kattotyöt alkoivat

Sippolan kirkon kattoremontti etenee varsinaisten kattotöiden käynnistyttyä. Kirkko on remontista huolimatta normaalissa käytössä.

Koko kirkko on huputettu muovilla.

Huputettu Sippolan kirkko on tänä kesänä näkemisen arvoinen remonttikohde. Kuva: Jani Mäkelä.

Kattotyöt valmistuvat marraskuun alkuun mennessä, minkä jälkeen puretaan telineet. Koko hanke valmistuu marraskuun puoliväliin mennessä.

Remontilla toteutetaan kirkon vesikaton ja sen koristeosien sekä julkisivupellitysten uusiminen ja korjaaminen sekä lisäksi paikallisia tiili- ja saumakorjauksia.

Sippolan kirkko on koko remontin ajan normaalissa käytössä. Kirkkoon pääsee sisälle avoimien yleisötilaisuuksien aikana. Kirkon ulkopuolella tulee noudattaa työmaa-alueen läheisyydessä esillä olevia ohjeistuksia.

Fri Jul 16 19:22:25 EEST 2021