Nuoren seurakunnan veisuja laulettiin yhteisvastuun hyväksi Elimäellä

Muutamat sadevesipisarat sekä väliajalla nautittu mehu virkistivät helteisessä säässä.

Ihmisiä penkeillä istumassa lauluvihkot käsissään.

Tuttuja veisuja on mukava laulaa yhdessä kauniissa kesäillassa. Kuva: Martti Kivistö

Elimäen seurakunnan kahdesta yhteislaulutilaisuudesta yhteisvastuun hyväksi ensimmäinen pidettiin 15.7. Elimäen seurakuntakuntakeskuksen sisäpihalla. Ankaraa hellettä lievensivät muutamat sadevesipisarat sekä väliajalla nautittu mehu. Musisoinnista vastasivat kanttori Ville Perkkiö sekä nuorisotyönohjaaja Tero Pekkola. Laulajia paikalla oli puolentoista kymmentä. Toinen yhteislaulutilaisuus pidetään 16.7. klo 18 Korian kirkolla.

Iltaa juontanut diakoni Helena Puhakka kertoi välitietona, että koronavuodesta huolimatta rahaa yhteisvastuulle oli jo kerätty 3000 euroa. Summasta 20 prosenttia jää oman seurakunnan hyväksi. Pidetään huolta toisistamme.

Tutustu tämän vuoden Yhteisvastuukeräykseen

Fri Jul 16 17:09:00 EEST 2021