Musiikkimeditaatio kutsuu hiljentymään hetkeksi

Meditaatio johdattaa kokemukselliseen mietiskelyyn klassisen musiikkikappaleen ajaksi.

alt=

Musiikkimeditaatiossa kuullaan urkuja tai flyygeliä. Kuvassa Keskuskirkon urut. Kuva: Kouvolan kameraseura

Kouvolan seurakunta toteuttaa verkossa Hiljenny hetkeksi -musiikkimeditaatioiden sarjan tänä keväänä.

Musiikkimeditaatiot julkaistaan Kouvolan seurakunnan YouTube-kanavalla 19. helmikuuta, 19. maaliskuuta ja 24. huhtikuuta klo 17. Meditaatiossa johdatetaan kokemukselliseen mietiskelyyn yhden lyhyehkön klassisen musiikin kappaleen ajaksi. Flyygelin ja urkujen ääressä soittaa Kouvolan seurakunnan kanttori Mari Lehtinen. Meditaatiohetket suunnittelee ja toteuttaa Kouvolan seurakunnan kappalainen Kaija-Liisa Lindberg.

Meditaatioiden teemat nousevat paastonajasta sekä alkavasta keväästä.

Pe 19.2. klo 17 Kätkeydyn siipiesi suojaan. Laskeudumme paastoon Tuhkakeskiviikon psalmijakeen kautta. Varaa viereesi peitto.
Pe 19.3. klo 17 Varjellaan vettä. Ekopaastoon liittyvä teema.
La 24.4. klo 17 Kutsu kevään iloon.

Tästä linkistä pääset Kouvolan seurakunnan YouTube-kanavalle.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-02-17 08:00:00.0