Monipuolista joulumusiikkia seurakuntien kanavilla

Kouvolan seurakuntien joulukonsertit ja muu musiikkitarjonta löytyy tänä jouluna verkosta.

Konsertin esiintyjät Aleksi, Jenni ja Noora.

Jennin, Nooran ja Aleksin joulukonsertti Juhlaan valkeaan soi Kouvolan seurakunnan YouTubessa 22.12. alkaen. Kuva: Tero Ohranen

Joulumusiikki soi monipuolisesti Kouvolan seurakuntien sosiaalisen median kanavilla.
Sippolan kirkon joulukonsertissa laulua sekä piano- ja urkuteoksia esittävät mezzosopraano Maija Niskakangas ja kanttori Viena Kontkanen. Konserttitallenne on esillä Anjalankosken seurakunnan YouTube-kanavalla.
Pekka Laukkarinen trion Joulun tähti -konsertti on katsottavissa 19. joulukuuta saakka Kouvolan seurakunnan YouTubessa.
16. joulukuuta julkaistaan Joulumusiikkia Kouvolan seurakunnat ja Kouvolan seurakunta YouTube-kanavilla. Mari ja Tapio Lehtinen ja Marko Ikonen esittävät yksinlauluja sekä joulusikermän pianolla ja uruilla nelikätisesti.

Joulun säveliä Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Juhlaan valkeaan - Jennin, Nooran ja Aleksin joulukonsertti julkaistaan 22. joulukuuta Kouvolan seurakunnan YouTube-kanavalla. Kouvolasta lähtöisin olevat Jenni Taari (laulu), Noora Oinasmaa (piano) ja Aleksi Vasko (sello) järjestävät joulukonsertin tänä vuonna jo kymmenettä kertaa. Koronatilanteen vuoksi Keskuskirkkoon suunniteltu konsertti toteutuu verkossa, ja se on katsottavissa 5.1. saakka. ”Konsertin ohjelmatuotot on joka vuosi ohjattu Yhteisvastuukeräykseen. Esiintyjät ja konsertin tekniset toteuttajat toimivat palkkioitta. Jos haluat tukea Yhteisvastuukeräystä, voit tehdä lahjoituksesi osoitteessa kouvolanseurakunnat.fi/yhteisvastuu”, Jenni, Noora ja Aleksi kertovat.

Joulu soi konserteissa ja kirkkomuskarissa

Jouluaattoiltana 24.12. julkaistaan joulukonsertti Valkealan kirkosta Valkealan seurakunnan Facebookissa. Kirkkokonsertti välittää joulun sanomaa kuvin ja sävelin.
Joulupäivänä 25.12. klo 18 kuullaan Joulun ihanin -konsertti Kuusankosken kirkosta. Konsertissa esiintyvät Simo Helkala, kitara ja sovitukset, Katja Kallio, laulu ja koskettimet, Tommi Huuskonen, basso ja Markus Malin, rummut.
Loppiaiskonsertissa 6.1. esiintyvät Hanna Hasu, Teija Kapiainen, Anne Korpelainen ja Okko Lakka, laulu sekä Terhi Paukku, piano ja urut. Konsertti on katsottavissa Kouvolan seurakunnan YouTube-kanavalla 17.1. saakka.

Konserttitarjonnan lisäksi Kouvolan seurakunnat YouTubessa voi virittäytyä joulutunnelmaan koko perheen kirkkomuskarin tahdissa. Kuusankosken seurakunnan joulumuskarissa leikitään ja lauletaan yhdessä joululauluja. Kirkkomuskarissa ovat mukana Henna Nieminen, Marianna Pellinen ja Ulla-Maija Rostén-Lahti.

Kouvolan seurakuntien joulumusiikkia verkossa:

Joulukonsertti Sippolan kirkosta, Anjalankosken seurakunta Youtube ja Facebook. Laulumusiikkia, piano- ja urkuteoksia. Maija Niskakangas (mezzosopraano) ja Viena Kontkanen (piano ja urut). Tallenne katsottavissa 31.12. saakka.

Joulun tähti -konsertti Keskuskirkossa, Pekka Laukkarinen trio. Konserttitallenne katsottavissa 19.12. saakka Kouvolan seurakunta YouTube-kanavalla.

Ke 16.12. Joulumusiikkia: Yksinlauluja sekä joululaulusikermä pianolla ja uruilla nelikätisesti. Mari ja Tapio Lehtinen, Marko Ikonen. Katsottavissa Kouvolan seurakunnat ja Kouvolan seurakunta Youtube-kanavilla 31.12. saakka.

Ti 22.12. klo 19 Juhlaan valkeaan - Jennin, Nooran ja Aleksin joulukonsertti Kouvolan seurakunta YouTube-kanavalla. Jenni Taari, Noora Oinasmaa ja Aleksi Vasko. Katsottavissa 5.1. saakka.

To 24.12. klo 22 Joulukonsertti Valkealan kirkosta, Valkealan seurakunta Facebook. Joulun sanomaa kuvin ja sävelin. Katsottavissa 27.12. saakka.

Pe 25.12. klo 18 Joulun ihanin -konsertti Kuusankosken kirkosta, Kouvolan seurakunnat YouTube. Simo Helkala, kitara ja sovitukset, Katja Kallio, laulu ja koskettimet, Tommi Huuskonen, basso ja Markus Malin, rummut.

Ke 6.1. Loppiaiskonsertti, Kouvolan seurakunta YouTube. Hanna Hasu, Teija Kapiainen, Anne Korpelainen ja Okko Lakka, laulu, Terhi Paukku, piano ja urut. Katsottavissa 17.1. saakka.

Koko perheen kirkkomuskari, Kouvolan seurakunnat YouTube. Joulumuskarissa leikitään ja lauletaan joululaulujen tahdissa. Mukana Henna Nieminen, Marianna Pellinen ja Ulla-Maija Rostén-Lahti. Toteutus Kuusankosken seurakunta.

Tue Dec 15 10:00:00 EET 2020