Kauneimmat Joululaulut soivat tänä vuonna vain verkossa

Kauneimmat Joululaulut -tilaisuudet sisä- ja ulkotiloissa on peruttu Kouvolassa. Joululauluja voi laulaa verkossa. Verkon kautta voi myös antaa oman lahjansa maailman lapsille.

Lähetyssihteeri ja kanttori seisovat kirkossa flyygelin vieressä kädessään joululauluvihkot.

Kouvolan seurakunnan lähetyssihteeri Mirja Kekäle (oikealla) ja kanttori Mari Lehtinen ovat mukana järjestämässä Kauneimpia Joululauluja Keskuskirkkoon. Kuva: Johannes Wiehn

Kauneimmat Joululaulut -tilaisuudet Kouvolan seurakunnissa on valitettavasti jouduttu perumaan tänä vuonna koronatilanteen vuoksi. Laulamaan pääsee kuitenkin Kouvolan seurakuntien kanttorien ja kuorolaisten kanssa verkossa. Kanttorien ja kuorolaisten toteuttama Kauneimmat Joululaulut -video julkaistaan 7.12. klo 10 Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Video on kuvattu Kuusankosken kirkossa.

Muista Kouvolan seurakuntien järjestämistä verkkolaulutilaisuuksista ilmoitetaan tapahtumakalenterissamme sekä joulusivulla kouvolanseurakunnat.fi/joulu.

Lahjoita lapselle parempi tulevaisuus

Kauneimmat Joululaulut on myös jokavuotinen keräyskampanja.
– Kauneimmat Joululaulut on lähetystyön suurimpia tapahtumia. Siinä yhdistyy yhteisöllisyys ja mahdollisuus auttaa vähempiosaisia laulamalla, sanoo lähetyssihteeri Mirja Kekäle Kouvolan seurakunnasta.
Verkon tai mobilepayn kautta annettu lahjoitus Suomen Lähetysseuralle tukee kaikkein heikoimmassa asemassa olevia lapsia. Viime vuonna kampanja keräsi ennätykselliset 1 165 000 €. Suomen Lähetysseuran kautta tuetaan erityisesti orpoja, tyttöjä, vammaisia, syrjittyihin vähemmistöihin kuuluvia ja äärimmäisessä köyhyydessä eläviä lapsia yli 20 maassa. Verkossa lahjoituksen voi tehdä osoitteessa kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2020-11-20 14:09:00.0