Jouluradio soi jälleen Kouvolassa

Jouluradio tuo lohtua ja iloa poikkeukselliseen vuoteen.

Joulupallo, jossa lukee verkko-osoite jouluradio.fi.

Jouluradio soi Kouvolassa taajuudella 94,4 loppiaiseen saakka.

Jouluradio soi tänä vuonna kymmenettä kertaa Kouvolassa. Joulumusiikin radiokanava avautui 2. marraskuuta ja kuuluu loppiaiseen 6. tammikuuta saakka. Jouluradion pääkanavan kuuluvuuden Kouvolassa tarjoaa Kouvolan evankelis-luterilaiset seurakunnat. Jouluradio Kouvolassa löytyy radiotaajuudella 94,4 MHz. Kaapelitaajuudella kanava kuuluu Kouvolassa 103,2 MHz (Telia).

Jouluradio soittaa joulumusiikkia tauotta ja ilman mainoksia. Kanavan tuottaa pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen mediatoimitus Toivontuottajat. Jouluradion koko kansalle tarjoavat seurakunnat ympäri Suomea.
Jouluradio on suosittu joulumusiikkimediakonsepti. Se oli Kansallisen Radiotutkimuksen mukaan Suomen neljänneksi kuunnelluin radiokanava joulukuussa 2019.

Perinteisiä joululauluja, yllättäviä tulkintoja ja uutta joulumusiikkia

18 vuotta täyttävä Jouluradio uskoo musiikin voimaan ja panostaa suomalaisiin muusikoihin ja nuoriin tekijöihin.
”Tänä vuonna Jouluradiota tarvitaan ehkä enemmän kuin koskaan ennen. Tuomme tähän hulluun vuoteen jotakin tuttua ja turvallista, ikiaikaistakin. Jouluradion kuuntelun perinne luo lohdun ja ilon monille synkkään vuoteen”, pohtii Jouluradion toimituspäällikkö Riitta Kalliorinne.

Jouluradion pääkanava on sekoitus perinteisiä joululauluja, yllättäviä tulkintoja sekä ihan uutta joulumusiikkia. Sen rinnalla soivat netissä yhdeksän muuta monimuotoista joulukanavaa.

Jouluradio versioi tänäkin vuonna tutun Hoosianna-hymnin. Uusin Hoosianna kajahtaa eetteristä adventtisunnuntaina 29. marraskuuta klo 00.00.

Joulumusiikkia joka makuun nettiradioissa

Jouluradion radiotaajuuksilla kuuluvaa pääkanavaa täydentävät monipuoliset nettiradiot osoitteessa jouluradio.fi. Kuulijoita ilahduttavat verkon kautta kuuluvat Pikkujouluradio, Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Rouhea joulu, Happy Holidays, Julradion, Klassinen joulu, Indiejoulu ja Jazzjoulu.

Klikkaa itsesi kuulolle:

www.jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä