Konserttiloistetta Kuusankosken Kirkkomusiikkiviikolla

Kuusankosken Kirkkomusiikkiviikko järjestetään 16.-22. marraskuuta Kuusankosken kirkossa. Jo 20. kertaa järjestettävän Kirkkomusiikkiviikon ohjelmisto sisältää seitsemän laadukasta konserttia. Pääesiintyjänä on lauluyhtye Club For Five.

Lauluyhtye Club For Five tiiviissä ryhmäkuvassa.

Lauluyhtye Club For Fiven levynjulkaisukonsertit Kuusankosken kirkossa sunnuntaina 22.11. Kuva: Marek Sabogal.

Pääesiintyjänä Club For Five

Kirkkomusiikkiviikon pääesiintyjä on kansainvälisesti arvostettu a cappella -lauluyhtye Club For Five. Musiikillisesti monipuolinen lauluyhtye juhlistaa 20-vuotista taivaltaan uudella Virret-albumilla, joka on yhtyeen ensimmäinen kokonaan kirkkoakustiikassa äänitetty albumi. Yhtye hellii kuulijaansa uusilla, raikkailla tulkinnoillaan kauneimmista suomalaisista virsistä, kuten Maan korvessa kulkevi lapsosen tie sekä Suomalainen rukous. Levynjulkaisukonsertissa kuullaan myös muuta kauniisti soivaa ohjelmistoa yhtyeen uran varrelta sekä musiikkia muun muassa säveltäjiltä Saint-Saëns, Rahmaninov ja Sibelius. Noin tunnin mittainen konsertti on täysin akustinen.

Turvallisesti konsertteihin

Kirkkomusiikkiviikon konserteissa otetaan huomioon turvallisuus. Turvavälit on huomioitu istumisjärjestelyissä, yleisökapasiteettia on alennettu ja yleisön saapumiseen ja poistumiseen on varattu runsaasti aikaa. Kirkossa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja. Wc-tiloissa on mahdollisuus käsien pesuun.

Katso Kirkkomusiikkiviikon konserttitiedot

2020-11-02 15:55:00.0