Kouvolan seurakunnat suosittelevat kasvomaskien käyttöä

Kouvolan seurakunnat suosittelevat käyttämään kasvomaskia seurakunnan tiloissa, kun turvaväliä ei voida aina pitää.

alt=

Käytä kasvomaskia silloin, kun turvaväliä ei ole aina mahdollista säilyttää.

Kouvolan seurakunnat suosittelevat kasvomaskin käyttöä kaikissa Kouvolan seurakuntayhtymän tiloissa järjestettävissä tilaisuuksissa, joissa turvaväliä ei voida aina pitää. Seurakuntien tilaisuuksiin osallistujia pyydämme ensisijaisesti ottamaan mukaan omia kasvomaskeja. Tarjoamme tarvittaessa maskeja tilaisuuksiimme osallistujille.

Koronatilanteen takia on tärkeää huomioida kaikki mahdolliset keinot koronatartuntojen estämiseksi. Pyydämme huomioimaan, että tilaisuuksimme saa tulla vain täysin terveenä. Jos tunnet itsesi huonovointiseksi tai sinulla on mitään sairasoireita, on parempi jäädä kotiin.
Käsien pesu ja desinfiointi on huomioitava, ja tiloissamme on tarjolla käsidesiä. Suurimmassa osassa tilojamme on myös käsienpesumahdollisuus.
Huolehdithan omalta osaltasi 1–2 metrin turvavälistä. Tilaisuuksissamme myös opastamme turvavälien säilyttämiseen.

Kouvolan seurakuntayhtymän tiloissa noudatamme koronatilanteesta johtuen enimmäiskävijämääriä. Pyrimme myös pitämään kokoontumiset lyhyinä, ja huolehdimme siivouksesta ja puhtaudesta tiloissamme.

Näillä teoilla osoitamme rakkautta itseämme, lähimmäistämme ja Jumalaa kohtaan.

2020-10-02 16:11:06.0