Kesäillan konserttisarja on katsottavissa verkossa

Sunnuntaina 7. kesäkuuta käynnistyy Kouvolan seurakuntien yhteinen kesäillan konserttisarja. Sarjan konsertit ovat katsottavissa Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavalla.

Kukkakimppu pianon koskettimilla.

Kouvolan seurakuntien kesäillan konserttisarja kuullaan verkossa.

Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavalla kuullaan kesäillan konserttisarja sunnuntaisin klo 18. Konserttipäivät ovat 7. ja 21. kesäkuuta, 5. ja 19. heinäkuuta sekä 2. elokuuta.

Verkossa järjestettävän konserttisarjan esitykset ovat suunnitelleet Kouvolan seurakuntayhtymän kanttorit.

Tarjolla urkumusiikkia, toivelaulukonsertti ja elokuvamusiikin klassikoita

Sarjan aloittaa 7.6. urkumusiikkia ja sovituksia pianolle, kanttori Mari Lehtinen ja Marko Ikonen. Konsertissa kuullaan muun muassa Bachin ja Gigout´n tuotantoa sekä sovitus Suvivirrestä.

21. kesäkuuta konsertoivat Anjalankosken seurakunnan kanttori Elina Hyvönen, kesäkanttori Viena Huhtala sekä lähetyssihteeri Tommi Nikki.

5. heinäkuuta Kouvolan seurakuntayhtymän kanttorit toteuttavat toivelaulukonsertin, johon yleisö voi toivoa etukäteen virsiä tai hengellisiä lauluja. Musiikkitoiveet voi lähettää 21. kesäkuuta mennessä sähköpostilla kanttori Risto Eskolalle: risto.eskola@evl.fi.

Sunnuntaina 19.7. konserttimusiikista vastaavat Elimäen seurakunnan kanttorit Juha Nurmi ja Ville Perkkiö.

Sarjan päättää 2. elokuuta elokuvamusiikin klassikot, joita kuullaan uruilla ja muilla soittimilla esitettynä. Konsertin musiikista vastaavat kanttorit Risto Eskola, Marianna Pellinen ja Terhi Paukku sekä A-P Rissanen, lyömäsoittimet.

Lue lisää kesäillan konserttisarjasta.

2020-06-05 13:54:39.0