Peruttu I Smile -gospelkonsertti katsottavissa suoratoistona verkossa

Gospelkonserttien esitykset Kouvolan Keskuskirkossa ja Myllykosken kirkossa on peruttu viikonloppuna. Kuuntele konserttielämys suoratoistona verkon kautta lauantaina 14.3. klo 20.

alt=

I Smile -gospelkonsertti on katsottavissa suoratoistona verkon kautta lauantaina 14.3. klo 20.

I Smile -gospelkonsertit 14.3. ja 15.3. perutaan – livekonsertin voi katsoa suoratoistona lauantaina 14.3. klo 20

Koronavirusepidemian takia Anjalankosken ja Kouvolan seurakuntien musiikkityöt peruvat I Smile -gospelkonsertit. Konsertit oli tarkoitus järjestää lauantaina 14.3. Kouvolan Keskuskirkossa ja sunnuntaina 15.3. kello 18 Myllykosken kirkossa.
Kouvolan konsertti kuitenkin nauhoitetaan lauantaina 14.3. kello 20 alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Konsertti lähetetään suorana internetin kautta ja on sen jälkeen nähtävissä kuukauden loppuun asti.
- Peruuntuneet konsertit pyritään järjestämään poikkeustilan jälkeen, vielä avoimeksi jäävänä aikana, kertoo kanttori Risto Eskola Anjalankosken seurakunnasta.

Livekonsertin voi katsoa suoratoistona lauantaina 14.3. klo 20

Livekonsertti on nähtävissä Instagram- ja YouTube-palveluista suoratoistona lauantaina 14. maaliskuuta kello 20.00. Lisäksi se on katsottavissa YouTube-sivustolla maaliskuun loppuun asti. Suorat linkit näihin videoihin löytyvät osoitteessa www.kouvolanseurakunnat.fi/konsertit. YouTuben suoratoistoa ja taltiointia pystyy katsomaan kuka tahansa, Instagramin käyttö vaatii oman tunnuksen.

Lue lisää I Smile -konsertin ohjelmasta tästä linkistä.

Fri Mar 13 20:57:00 EET 2020