Voikkaan kirkolla vietetään perhetapahtuma laskiaissunnuntaina

Voikkaan kirkon perinteinen laskiaisrieha järjestetään laskiaissunnuntaina 23. helmikuuta.

Alt=

Lähetyssihteeri Susanna Roitto esittelee Voikkaan laskiaisriehan arpajaispalkintoja. Kuva: Laura Blom

Tapahtuma Voikkaan kirkolla alkaa kello 11 perhekirkolla ja jatkuu kello 12 laskiaisriehan merkeissä. Laskiaisrieha kerää kaikenikäisiä iloitsemaan ulkoilusta ja yhdessä olosta. Luvassa on paljon mukavaa tekemistä, vaikka lunta ei saataisikaan laskiaiseksi.

Perhekirkko ja poniratsastusta

Lapsiperheiden oma kirkkohetki ottaa huomioon pienet seurakuntalaiset. Luvassa on iloista laulua kanttori Marianna Pellisen johdolla. Perhekirkon pappina toimii Pauli Heinola.

– Tänä vuonna ei taida lunta riittää laskiaismäkeen, huokaa lähetyssihteeri Susanna Roitto. Mutta luvassa on myös muuta ohjelmaa. Monen heppatytön ja -pojan unelma eli pari ponia on tulossa varmistamaan jokaisen ratsastusintoisen mahdollisuudet. Isoja ihmisiäkään ei ole unohdettu vaan kaikenkokoiset pääsevät halutessaan ponirattaille kärryajelulle.

Herkkuja hyvään tarkoitukseen

Laskiaisriehassa on myynnissä hernerokkaa, makkaraa ja laskiaispullia lähetystyön hyväksi.

– Kerhotiloissa on ongintaa, arvanmyyntiä sekä kasvomaalausta - kannattaa siis varata rahaa mukaan. Kyseessä on hyväntekeväisyystapahtuma, jolla kerätään rahaa Kuusankosken seurakunnan nimikkoläheteille ja -kohteille, vinkkaa Susanna Roitto.

Koko perheen laskiaisrieha Voikkaan kirkolla su 23.2.

klo 11 perhekirkko: pastori Pauli Heinola ja kanttori Marianna Pellinen
klo 12-14 laskiaisrieha: kasvomaalausta, ongintaa, arpoja, ponikyytiä. Myynnissä hernerokkaa, makkaraa ja laskiaispullia. Tuotto Kuusankosken seurakunnan lähetystyölle.

Löydä perille Voikkaan kirkolle - katso karttalinkki.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Fri Feb 14 13:30:00 EET 2020