Chimekelloyhtye Klangi konsertoi Käpylän kirkossa

Chimekellot soivat Käpylän kirkossa 20. helmikuuta. Konsertin päätteeksi kuulijat voivat kokeilla chimekellojen soittamista.

Alt=

Chimekellot on vielä harvinainen soitin Suomessa. Kuva: Anna Ojala

Chimekelloyhtye Klangi soittaa virkistävää ja rentouttavaa chimekellomusiikkia Käpylän kirkossa torstaina 20. helmikuuta klo 19. Konsertissa kuullaan tuttuja lauluja ja klassista musiikkia sovitettuna chimekelloille.

Chimekellot tarjoavat ainutlaatuisia konserttikokemuksia, sillä soittotekniikka on visuaalinen ja kuulemisen lisäksi musiikin rytmin voi aistia seuraamalla soittajien liikettä.

Kappaleiden lomassa kerrotaan tietoa chimekelloista ja konsertin päätteeksi kaikilla kiinnostuneilla on mahdollisuus kokeilla niiden soittamista. Ryhmä toimii Kouvolan seurakunnassa ja sitä johtaa Elina Kirkinen.

Lue lisää chimekelloyhtye Klangista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Feb 13 12:43:00 EET 2020