Kauneimmat Joululaulut soivat toivoa maailman lapsille

Kauneimpia Joululauluja voi tänä vuonna laulaa yhteensä 42 tilaisuudessa Kouvolan seurakunnissa.
9-vuotias Melissa koulupuvussaan.

Melissa (9 v.) on yksi Kolumbian miljoonista maan sisäisistä pakolaisista. Lähetysseuran tuen ansiosta Melissa käy koulua ja menestyy hyvin. Hän haluaa isona eläinlääkäriksi. Kuva: Sami Mannerheimo

Kauneimmat Joululaulut soivat Kouvolassa perinteisesti kirkoissa ja kappeleissa, mutta myös esimerkiksi Pub Old Tomissa, Veturin kauppakeskuksessa ja kylätaloissa. Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa lauletaan maratonina läpi koko tämän vuoden Kauneimmat Joululaulut -vihko 13. joulukuuta.

Keräystuotoilla autetaan maailman lapsia

Kauneimmat Joululaulut kokoavat vuosittain noin miljoona suomalaista laulamaan. Seurakuntien ja Suomen Lähetysseuran järjestämät yhteislaulutilaisuudet täyttävät kirkot ensimmäisestä adventista loppiaiseen saakka.

Samalla kun laulaa itselleen joulumielen, voi antaa joululahjan maailman lapsille. Tilaisuuksissa kerätään kolehti Suomen Lähetysseuralle, joka muun muassa parantaa äitiysterveyttä sekä lasten mahdollisuutta saada ravintoa, puhdasta vettä, turvaa ja koulutusta yli kahdessakymmenessä maassa. Kauneimpien Joululaulujen verkkosivuilla voi äänestää omaa suosikkilauluaan ja lahjoittaa keräykseen.

Klikkaa ja katso Kauneimpien Joululaulujen aikataulu Kouvolan seurakunnissa.

2019-12-02 10:41:00.0