Hääpäivänä vihitään avioliittoon kuusi paria

Kouvolan seurakuntien yhteistä Hääpäivää vietetään 19.9.2019. Avioliittoon vihitään illan aikana kuusi hääparia eri puolilla Kouvolaa.
Pappi vihkii hääparin Elimäen kirkossa.

Hääpari vihittävänä Elimäen kirkossa.

Kuusankosken seurakuntakeskuksen toimituskappelissa, Käpylän kirkossa ja Valkealan kirkossa vihitään illan aikana yksi pari, Elimäen kirkossa yhteensä kolme paria.

Ensimmäistä kertaa yhteinen vihkitilaisuus on järjestetty Kouvolassa vuonna 2010. Tapahtuman aikana vihkimisiä järjestetään puolen tunnin välein kello 17-21. Paikalle voi kutsua sukulaisia ja ystäviä tai todistajat voi saada seurakunnan kautta. Seurakuntien yhteinen Hääpäivä muistuttaa, että kirkkohäiden ei tarvitse olla suuret. Tapahtuma tarjoaa yksinkertaisen ja kauniin tavan solmia kirkollisen avioliiton.

Lisätietoja:

www.kouvolanseurakunnat.fi/haapaiva