Kouvolan seurakunnat mukana Asuntomessuilla

Kouvolan seurakuntayhtymä osallistuu Kouvolan Asuntomessuille Korian Pioneeripuistossa 12.7.-11.8. omalla messupisteellään, joka sijaitsee Tallisillan luona. Messupiste on auki joka päivä klo 10-18 ja keskiviikkoisin klo 21 asti.
AdobeStock_234631325_M.jpg

Seurakuntien pisteellä messukävijän toivottavat tervetulleeksi seurakuntien sekä seurakuntayhtymän työntekijät sekä vapaaehtoiset. Päivystysvuorot messupisteellä on jaettu seurakunnittain ja jokainen seurakunta on pyytänyt paikalle omia vapaaehtoisiaan. Vapaaehtoisia on messujen aikana eri seurakunnista mukana yhteensä 148. Vapaaehtoisten joukossa on niin seurakuntien luottamushenkilöitä kuin nuoria ja avioparejakin.

Palikoista rakentuu parisuhteen talo

Yli kaksimetrinen palikkatalo kutsuu messuvierailijoita puoleensa seurakuntien teltan vieressä. Parisuhteen palikat eli rakennusaineet ovat niitä asioita, jotka ovat meille itsellemme tärkeitä erilaisissa ihmissuhteissa. Seurakuntien pisteellä kävijä pääsee tutkimaan palikoita ja miettimään millaisista palikoista omat ihmissuhteet rakentuvat. Kyse voi olla parisuhteesta, vanhemmuudesta tai isovanhemmuudesta. Messupisteellä on myös mahdollisuus hiljentymiseen messuhulinan keskellä. Asuntomessualueen asukasareenalla on myös mukana seurakuntien ohjelmaa. Asukasareenalla esiintyvät duo Noora ja Jenni sekä perheneuvoja Terhi Ruokonen-Jalo puolisonsa Erkki Jalon kanssa.

Korian kirkko avoinna myös asuntomessuvieraille

Korian kirkossa järjestetään Asuntomessujen aikana kirkkokonsertteja, joihin myös messuvieraat ovat tervetulleita. Korian kirkon parkki on Asuntomessujenkin ajan rauhoitettu lauantaisin ja sunnuntaisin hautajais- ja kirkkoväelle.

Tapahtumia Korian kirkossa Asuntomessujen aikana:

To 18.7. klo 13 Urkukonsertti Korian kirkossa, Olli Saari. Vapaa pääsy.

To 25.7. klo 13 Kesä, usko ja ilo –gospelkonsertti Korian kirkossa. Duo Eini Annukka ja Matilda.  Vapaa pääsy.

To 1.8. klo 13 Konsertti Korian kirkossa. Vapaa pääsy.

To 8.8. klo 13 Tangoa uruilla -konsertti Korian kirkossa, Mikko Hauhia. Vapaa pääsy.

Lisätietoja:

www.kouvolanseurakunnat.fi