Keväinen puutarhajuhla Keskuskirkon puistossa 26.5.

Puutarhajuhla on tarkoitettu kaikille vauvasta vaariin – tarkoituksena on viettää iloinen aamupäivä kaikkien kouvolalaisten kanssa.

Kouvolan keskuskirkko

Tapahtuma alkaa kello 10 messulla Keskuskirkossa, jossa pääsee seuraamaan näytelmäsaarnaa Pynnösen perheen probleema. Näytelmä on humoristinen kuvaus lapsiperheen arjesta syvällisin höystein. Miten tohvelisankari-perheenisä ja menopimu-äiti saisivat potkua kulahtaneeseen parisuhteeseensa? Ja miten ihanassa murrosiässä piehtaroiva Börjepetteri kiinnostuisi edes vähän rippikoulusta, puhumattakaan viisivuotiaasta söpöliini Ruusuorvokista, joka on jäänyt tyystin ilman vanhempien huomiota? Onneksi perhe ei ole yksin huolinensa, sillä hyvässä lykyssä itse Jeesuskin saattaa saapua paikalle heitä neuvomaan. Näytelmän rooleissa nähdään Kouvolan seurakunnan työntekijät Pasi Jurva, Tuija Nuutinen, Janne Turunen, Aino Laine ja Keijo Gärdström. Puhenäytelmän on käsikirjoittanut ja ohjannut Lasse Karppela, joka toimii myös näytelmän kertojana.

Messun jälkeen kanttorit Mari Lehtinen ja Ritva-Liisa Marttila laulattavat yleisöä kirkon sisäpihalla. Koivistontalolla nähdään kello 12 Marketta Ukkolan marionettiteatteri Pullapojan seikkailut. Nukketeatteri on suunnattu alle 10-vuotiaille lapsille. Kirkkopuistossa on tarjolla lounasta soppatykistä sekä kahvit. Tapahtuman aikana on mahdollista tavata ja jutella Kouvolan seurakunnan työntekijöiden ja luottamushenkilöiden kanssa. Tapahtuman järjestää Kouvolan seurakunta.

2019-05-15 14:38:00.0