Radiojumalanpalvelus Kuusankosken kirkosta 20.5.2018

Helluntaina 20.5. radioidaan jumalanpalvelus Kuusankosken kirkosta suorana lähetyksenä kello 10 Ylen Radio 1 –kanavalla.
Kuusankosken kirkko

Jumalanpalvelukseen osallistuvia pyydetään olemaan paikalla vähintään kymmenen minuuttia ennen suoran lähetyksen alkamista.

Jumalanpalveluksessa saarnaa pastori Mirva Lehtinen, ja liturgina on pastori Satu Leino. Tekstinlukijana Ulla Ekholm. Kanttorina on Marianna Pellinen. Jarmo Kukkonen johtaa Kuusankosken kirkkokuoroa ja säestävää yhtyettä.

Jumalanpalveluksessa lauletaan virret: 567, 125, 454, 339:1,4.

Jumalanpalveluksessa kuullaan muun muassa Jarmo Kukkosen säveltämät laulut Anna-Mari Kaskisen teksteihin: ”Saavu keskellemme” ja ”Kiitoslaulu”.

Helluntaina vietetään myös Kaatuneitten muistopäivää, ja kirkkokuoro laulaa saarnan aikana Veteraanin iltahuudon.

2018-05-14 15:59:00.0